Det här...

... har pågått i flera år och jag orkar verkligen inte mer snart. kan det någonsin ta slut? jag är i tonåren o måste ta hand om min egen farsa... han kan inte ens ta medicinerna själv. jag har typ inget som helst ungdomsliv. nu låter jag säkert som en bortskämd äckelunge men fy fan så less jag blir ibland. vet inte vad jag ska ta mig till längre. hur länge ska detta pågå? flera år eller? tills du... tills du.. d...ör. hemska tanke. jag hjälper dig hela jävla tiden, 24-7, och ändå så får jag så jävla mycket shit av dig... du klagar, o säger att det inte finns någon värre än mig osv. men jag vet att det inte är du som pratar... utan det är sjukdomen!

Kommentarer
Postat av: Birk

shit, vad hemskt det låter :-S

2008-07-10 @ 14:22:45
URL: http://sofiabirkhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0